Sommar med ERNST

Förra våren träffade jag honom himself, in real life. Det var på en föreläsning som jag var med och anordnande tillsammans med kommunen och det stora möbelföretaget.
Han är så entusiasmerande och kan måla upp sina meningar så man verkligen förstår hur vackert det kan blir.

Och så i går-- då var det dags för premiär för Sommar med ERNST. Jag såg till att mannen nattade barnen och jag satte mig i nya KARLSTAD-soffan och bara njöt. Att man kan få till en så fin uteplats i ett "skrothörn" på tomten, så att det ser ut som om man sitter i havet - jag förstår inte hur han lyckas...
Köket sen, ett par tavellister längs med väggen och lite småsaker och det blir hur hemtrevligt och mysigt som helst.
Jag blir avis, och samtidigt som jag får en massa inspiration, får jag helt idétorka hur jag ska göra  här hemma för att få till det där lilla extra.

Jag kan absolut leva med att han kommer tillbaka under hela sommaren! Härligt.





bilder: Sommar med Ernst, TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback