Skapar

Jag gillar att ha saker att hitta på hela tiden, och det lovar jag att jag har. Jag gillar att sy, pärla och fixa till hemmet så att det blir bättre, och trevligare.
I förra veckan köpte jag tyg på
IKEA för att sy hissgardiner till ett av rummen på bottenvåningen, jag hoppas jag kan göra det idag eller i morgon, kanske visar jag en bild här på bloggen då, om jag kan få till det.
Tyget jag ska sy av är en av februarinyheterna som jag spanat in sedan i somras..... det heter FREDRIKA och jag gillar de runda formerna och glada färgerna. Hoppas det blir bra.

image35
metervaran FREDRIKA - www.ikea.se

Kommentarer
Postat av: emma

snyggt mönster

Postat av: Pyssel-Anna

Ursnyggt! Det där har jag med köpt. Tänkte ha det som draperi i butiken men jag måste nog hitta ett nytt användningsområde, det passar inte riktigt....

2008-02-07 @ 13:28:57
URL: http://www.pyssloteket.se
Postat av: Kristin

Hej! Googlade efter instruktioner på hissgardiner och hittade hit, har tänkt sy själv och såg att vi har exakt lika samma tyg! Blev det bra med hissgardiner i den tyget, om du är färdig alltså!

2008-03-05 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback