Vinnare i julkalendern

Tävlingen fortsätter, och jag har dragit vinnare av produkterna från den 8, 9 och 10 dec.
Emma vann en trähäst (valde en vit), Camilla vann en bricka (valde en svart) och Maria vann ett ljusträd.
De kommer med posten, så snart de hinner med, mycket att plocka med bland alla julkort.....

Fortsätt att kommentera, i dag kan man vinna en
julkorts-upphänge , från den 6 december!

Missa inte att TÄVLA om gårdagens erbjudande
OBS DU måste göra ett inlägg varje dag du vill vara med om utlottningen.

Så här gör du för att tävla:
Om du har en blogg: Skriv ett inlägg och länka till tävlingen (du får då dubbla lottandelar). Du får gärna använda mina kollage i inlägget.
Tex så kan du skriva "Jag är med och tävlar i julkalendern på www.tjusigt.blogg.se"
Lämna en kommentar i detta inlägg så jag vet att du är med och tävlar. Fyll även i din mailadress när du lämnar kommentaren så att jag lättare kan kontakta vinnarna för adressuppgifter. Obs, mailadressen kommer endast vara synlig för mig!

Om du inte har en blogg: Kommentera här på bloggen, men glöm inte att skriva din mailadress. Obs, mailadressen kommer endast vara synlig för mig!

Tävlingen pågår varje dag fram till julafton.
Vinnare lottas varje dag och presenteras här i bloggen. Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hade passat bra med ett julkorts upphänge i vårat kök :)

Fick första julkortet igår och funderade på var man skulle hänga dem.

2008-12-12 @ 13:13:05
Postat av: Malin

Grattis Camilla, du vann!

2008-12-15 @ 09:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback