Julkort

Jag tycker det är väldigt kul att sitta och pyssla, och då är ju december min absoulta favoritmånad, eftersom man nästan MÅSTE göra julpyssel.
Jag gör ofta mina egna julkort (i alla fall en del av dem) här kommer årets kort;


bild: privat

Ett rött metallic kort i altarskåpsmodell från matton, dekorerat utvändigt med snögubbar från panduro (Karen Marie klip) och ett vitt papperssnöre. För att hålla ihop kortet har jag också gjort en personlig etikett, där loggan från vårt bröllop är i mitten, och runt om "God jul och ett gott 2009 önskar familjen johansson)
På insidan har jag tagit ett kraftigt ljust sweden bond papper, som jag stämplat med rött och klippt ena kanten med en fin hjärtbård. Istället för bild på barnen, som vi brukar ha, har alla istället fått skriva sin signatur  med silverpenna- lite kul tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback