14 dec

I går firade vi som sagt makens födelsedag, först med luciatåg och frukost på sängen, därefter kom hans föräldrar med lussefika (givetvis lussebullar och pepparkakor).
Eftersom vi låg efter med julklappsinköpen bokade vi in en dag i Helsingborg, först lite shopping på
Väla och därefter bowling för hela familjen. Det var verkligen fullt på Välas parkering, men faktiskt inte så långa köer som jag räknat med inne i butikerna. Bowlingen var uppskattad för hela familjen, det var första gången för barnen, men de ville åka dit nästa lördag igen - det var ju ett gott betyg.

Det är dags för lucka 14 i julkalendern och här kommer dagens erbjudande från http://www.tjusigt.nu/ - tadam, tadam....

bild: eget kollage med produktbilder från webbshopen

 Missa inte att TÄVLA om gårdagens erbjudande
OBS DU måste göra ett inlägg varje dag du vill vara med om utlottningen.

Så här gör du för att tävla:
Om du har en blogg: Skriv ett inlägg och länka till tävlingen (du får då dubbla lottandelar). Du får gärna använda mina kollage i inlägget.
Tex så kan du skriva "Jag är med och tävlar i julkalendern på www.tjusigt.blogg.se"
Lämna en kommentar i detta inlägg så jag vet att du är med och tävlar. Fyll även i din mailadress när du lämnar kommentaren så att jag lättare kan kontakta vinnarna för adressuppgifter. Obs, mailadressen kommer endast vara synlig för mig!

Om du inte har en blogg: Kommentera här på bloggen, men glöm inte att skriva din mailadress. Obs, mailadressen kommer endast vara synlig för mig!

Tävlingen pågår varje dag fram till julafton.
Vinnare lottas varje dag och presenteras här i bloggen. Lycka till!

Igår korades ingen vinnare.


Kommentarer
Postat av: tina

Härliga kommentarer du har varenda dag-förstår inte hur mycket du hinner på så kort tid....Kram

2008-12-14 @ 20:19:59
Postat av: Nettan

Julklappsinköp och bowling vilken härlig kombination... Bowla är aldrig fel, visst hade det varit kanon att ha här i Älmhult också.



Prova min tur att försöka vinna en krona i din kalender de är ju så fina!

2008-12-14 @ 22:03:33
Postat av: Petra

Kronorna är så himla fina, vill även jag försöka vinna dessa.

2008-12-15 @ 08:09:00
Postat av: Agneta

Otroligt fina saker som du har. God Jul

2008-12-15 @ 08:19:30
Postat av: Malin

Tina:

Det är ju mitt jobb....och det är så himla kul.



Nettan:

Håller med dig att det skulle vara kanon med en bowlinghall här OCH en ishall. Under gårdagens promenad bestämde vi att det skulle passa bra vid Haganäs, där finns väl också plats...



Petra:

Du kommer med i lotthögen



Agneta:

Tackar för det, här finns än möjlighet till många julklappar.

2008-12-15 @ 09:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback