Måla mera

I lördags blev jag "utsatt" för möhippa, och vi gjorde en hel del roliga saker, som var väldigt oväntade för mig. Givetvis hade jag tänkt mig in i olika scenario, och vilka övningar som skulle kunna komma.

En cool grej, som jag gjorde på kvällen var att måla en tavla - av mig själv.
Mina kära vänner hade fixat en bild på mig som de sedan gjort svart/vit och därefter projicerades den upp på en målarduk, och jag skulle måla med enbart svart färg. Det blev helläckert. Som tur var hade jag en kompis vid min sida som hjälpte mig med det fina.....

Jag var just inne och läste på
Husmusens blogg och där länkade hon till något liknande - nämnligen att procicera upp ett eget mönster på en rullgardin. -jätteläckert- Vi behöver nya rullgardiner till husvagnen, kanske kan det bli något i den här stilen.
image37

bild: www.yle.se.fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback