mammasmycke

Jag har länge längtat efter ett fint smycke att bära kring halsen där det står mina barns namn på något sätt.
För någon månad sedan fick jag tips från en arbetskollega om
namnsmycken.com de var jättefina, men jag fick inte riktigt ihop det med ett halsband och brickor för tre barn.

 - Så idag var en kompis till mellanflickan och lekte här, och när mamman kom för att hämta honom fick jag se det!!
Så vackert. Hon har också tre barn och det var så fint, så enkelt. Tre fina blommor i olika storlekar som symboliserar de tre barnen och trädda på en kulkedja jättefint från jezebelsmycken.com.
Ett sådant halsband vill jag ha i morgongåva den dag jag gifter mig, - om inte förr...

image25
bild: www.namnsmycken.com

image26
bild: www.jezebelsmycken.com

Kommentarer
Postat av: nagonstansilivet

Kolla här!

http://www.sentir.dinstudio.se

2008-01-22 @ 05:27:53
Postat av: Lisa Lenartsson

Hej.



Jag har letat namnsmycken länge och nu har jag hittat de mest fantastiska smycken.

Rekommenderar sidan som heter
www.silverskrinet.se

Dom har alla massor av modeller på namnsmycken i äkta silver. Där finns också gravidsmycken (bola).

Hälsningar Lisa

2009-08-07 @ 14:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback