arbetsträna

I går började jag arbetsträna, det känndes konstigt. Efter att varit hemma och sjukskriven i över 3 månader komma tillbaka (dock inte till samma tjänst) och "bara" vara på arbetsplatsen i 2 timmar och sedan hem igen. Men jag var ganska trött när jag kom hem, och det var skönt att ingen annan var hemma utan jag kunde vila en liten stund.

Idag har jag fikat med en gammal klasskompis på det stora möbelvaruhuset, vi satt länge och snackade och jag förstod åter igen varför vi varit så goda vänner under skoltiden. Vi tänker ganska lika, även om vi är olika. Hon skulle egentligen kolla på soffa och vi fastnade för en EKESKOG, med Blekinge VIT klädsel, den är perfekt för hela familjen att ligga och mysa i. Bara att hem och övertala mannen.

EKESKOG
EKESKOG soffa
(bild IKEA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback