Mitt i natten

Här sitter jag vid datorn, mitt i natten. Idag är det jag som inte kan sova......

Det har varit en händelserik dag, det har varit kanonkul på arbetsträningen och jag känner att det verkligen går åt rätt håll. Idag kom min handledare till mig och frågade om jag ville komma in och prata med honom om ett jobbalternativ.
Eftersom många av mina tankar har snurrat kring jobb framöver, blev jag jätteglad, vi ska träffas på måndag förmiddag för att prata vidare.

Jag såg på inredningsprogrammet "Till Salu" på femman i veckan, och konstaterade att en ny affärsidé håller på att växa fram i min hjärna.
Visst skulle man kunna köpa gamla hus billigt, göra dem superfräscha och sälja dem därefter och tjäna en rejäl hacka!! Jag skulle bara ÄLSKA det! Vi får väl se hur det går framöver......Wish me luck!

I morgon (eller egentligen idag...ska jag hjälpa mamma att tapetsera om hemma hos henne, jag tipsade henne om tapeten
mammas tapet    y.t.a 4758 från
ECO ur kollektionen y.t.a, den kommer att bli jättefin. Den ser ut som ett krulligt mönster som är lite blank och sladdarna tar aldrig slut. Jag skulle gärna vilja ha den själv i hallen uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback